fredag 18 maj 2012

Plötsligt händer det!!

Plötsligt händer det som man brukar säga och precis så är det för mej idag!
Inom loppet av EN (!!) timme hörde 2 arbetsgivare av sig till mej och erbjöd mej jobb!!! 2 stycken, så fantastiskt!!!

Wiiii, plötsligt händer det och oturen som har förföljt mej nu ett tag kanske har börjat vända!! *håller alla tummarna och försöker hålla fast hjärtat som försöker att bultar sig ut ur min bröstkorg av nervositet redan nu*

På fredag går den ena av jobbintervjun av stapeln och jag har redan börjat checka igenom min garderob vad jag ska ha på mej! Jag har även googlat mej igenom hur man ska förbereda sig inför en jobbintervju;-) Japp det gäller att vara på topp och i tid;-) Guuud va spännande detta ska bli och jag vill såååå gärna ha detta jobbet!;-)
Nu får ni hålla alla era tummar och tår för att det kommer att gå bra för mej;-)!

17 kommentarer:

  1. Åhhh grattis! Ja jag håller allt jag kan.

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande!
    Jag håller tummarna hårt som sjutton!
    Det där fixar du galant!

    SvaraRadera
  3. Åh vad spännande och vad roligt! Håller ala tummar och tår! Lycka till och trevlig helg!/Amie

    SvaraRadera
  4. Men hejja hejja! Du är bäst! You make it!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Vad spännande och kul! Det är alltid nyttigt att gå på intervju!
    Har du börjat lösa Hypnotisören ännu? Jag tycker också att den var otäck och har inte gett mig på fler av samma författare ännu.
    Trevlig helg önskar jag från ett soligt NY.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Klart jag håller allt som går. (Eum...) Haha!
    Stort lycka till Karro! Det är du värd. :-))

    Kram M!

    SvaraRadera
  7. räkna med att jag håller tummarna - det SKA gå bra och bli ditt!! stort lycka till :D

    SvaraRadera
  8. Håller så klart tummar och tår.. Ja allt som går!
    LYCKA TILL!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Åh vad kul! Här hålls tummarna!

    SvaraRadera
  10. Men vad spännanade.. Det är ju som att vinna på triss!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  11. Wiiiiiiiiii!!!! =) =) =) Vad kul!!!
    Hoppas hoppas hoppas...! Det är klart att du får det!!! =)
    KRAMAR!

    SvaraRadera
  12. Åh så roligt! Grattis o. lycka till!

    SvaraRadera
  13. Åh va kul!! Stort grattis och lycka till! :-D

    SvaraRadera
  14. Grattis!! Ett delikat problem att välja...
    kram j.

    SvaraRadera
  15. Grattis, klart jag håller tummarna.
    Du kommer att charma dom så det står härliga till!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Åh så kul! Hoppas de kommer gå bra! KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!