fredag 11 maj 2012

Som hund och katt...

Vi ligger fortfarande kvar i sängen och drar oss! Inte helt fel, synd bara att inte grabbarna kan vara sams för då hade det varit lite mer mysigt att ligga här... Hua, dom är som hund och katt för tillfället samtidigt som dom inte kan vara ifrån varandra.... Härligt med syskonkärlek;)!


Den älskade kudden kom inte in i någon ram. Nej den är fortfarande väääääldigt älskad och smutsig och är fortfarande med trots att innehållet är borta;)
Den nya kudden ratas fortfarande, så ja bara att acceptera att denna läckerhet delar säng med honom i fortsättningen oxå;)


Härligt med fredag igen! Herregud den här veckan har försvunnit på ett kick! För en vecka sedan var det glitter och glamour som gällde, undra vad denna helgen erbjuder?;)

3 kommentarer:

  1. Åh, ny fin design !!! :)

    Haha.... vet du - för en gångs skull känns det faktiskt som om jag gjorde en "bra" deal !!
    Jag fick senaste telefonen, kommer betala 200:- mindre i månaden än jag gjort de senaste 24 månaderna, och kan då ringa, sms:a och surfa precis hur mycket jag vill... Så jag är nöjd ;)

    HAppy friday !! Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi. Älskade kudden!!
    Ha en skön fredag.
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Jättefin design! Kul att titta in hos dig och se hur du har det! Underbart med fredag, trevlig helg!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!