måndag 7 maj 2012

Den feta sanningen del 2!

I början av mars visade jag upp min mage. (Klicka HÄR om ni vill läsa om det..) En bild som jag liksom hade en gnutta ångest över att visa.. Jag utmanade mej själv då att jag skulle få en lite tajtare mage och sen visa upp resultatet efter 8 veckor.. Nu har det gått  8 veckor och nja jag vet inte om resultatet är så stort som jag hade hoppats?? Kanske kanske har den blivit en gnutta mindre, lite tajtare och mer fast?! Eller vad tycker ni?;-)
Så här såg min mage ut den 5 mars...
 Och denna bilden togs idag den 7 maj!
Nu har ju inte bilderna tagits identiskt lika och då kanske det är svårt att avgöra?;-) Men nu blir jag puschad och ska lägga i en högre växel! Magrutorna nu ska ni fram!!! Vägrar vassen iår;-)

Alltså... Jag stog fan inte i vassen när jag såg ut så här som på den vänstra bilden... Varför ska jag då göra det iår? Jäkla konstig kroppsuppfattning och självbild man har egentligen... När blir man nöjd??? Eller blir man någonsin det?
Jag återkommer igen om 8 veckor med mina magbilder för att se om något har förändrats, kanske? Kanske inte?!;-)

19 kommentarer:

  1. Asså, du e så jävla modig Karro. Jag vågar ju knappt visa mig för mig själv lixom. Sen vet jag att både du och jag har fött 3 barn, och många med oss.
    Jag beundrar dig och din öppenhet. Du rockar och visst 17 gubbar är et skillnad få då och idag.... Grymma människa!

    SvaraRadera
  2. Du är grym!!!!!!! I sommar ska du gå i trädgården med bikini, var så grymt stolt över dig själv!!!! =) Grattis!!!

    SvaraRadera
  3. Det är skillnad!
    Du är grymt duktig och snygg!

    SvaraRadera
  4. All heder till dig och du...det är en jäääävla skillnad!

    SvaraRadera
  5. Joodå, visst är det skillnad! U go :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Meen!! Stor skillnad ju! Bra jobbat. Och du är grym som "vågar" visa. Det kräver stake. Fin mage! Där har legat tre pojkar. Kramar

    SvaraRadera
  7. Jo, det är skillnad.
    Men, oavsett, så är du en otroligt vacker kvinna som verkar ha en lika vacker insida som utsida!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Visst är det skillnad, men det blir ju svårare och svårare att se markanta skillnader ju mindre man har kvar. Duktiga du som har kommit så långt som du har! Bravo.

    SvaraRadera
  9. Visst är det skillnad och skulle bli väldigt förvånad om du inte lyckades tajta till den ännu mer på 8 veckor.
    kram j.

    SvaraRadera
  10. Visst är det skillnad :)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Visst är det skillnad :)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Ser absolut skillnad! Och jag tycker du är svinfin! Var nöjd :)

    SvaraRadera
  13. Det syns klart!!
    Du är dutti du :-)

    Kram K

    SvaraRadera
  14. Hej! Har nyligen hittat till din braiga blogg. Du har ju varit så otroligt duktig!! Å det syns en klar skillnad på magbilderna. Har själv ganska mycket hull som ska bort efter två barn och tack vare din blogg så har jag nu varit ute o sprungit tre ggr sista veckan :-) Du inspirerar!!! Tack för att du skriver så bra, roligt, intressant och inspirerande. Skitasnygg är du oxå förresten! Kram Filippa

    SvaraRadera
  15. Visst syns det skillnad!! Känner igen huden under naveln. Lite skrynkligt precis som jag ser ut efter mina 3 kids. Så du är inte ensam! Så sträck på dig o. var nöjd =) Det ska jag oxå vara! Ses på beachen!

    SvaraRadera
  16. Joho du !! Visst syns det skillnad, och jag är imponerad över din vilja och karaktär !! Dom där magrutorna tvivlar jag inte det minsta på att du kan få fram !! Kämpa på snygging :)
    Kram

    SvaraRadera
  17. Skillnad! Det syns skillnad! Jag har utmanat mig själv och några hakar på. :) Herregu, jag väger 79, BMI fet! Till att börja med ska jag ner 5 kg till midsommar. Slutmål strl 38 i kläder. Struntar i vikten där! :)
    Ska fota min mage jag med. Ja det ska jag!

    SvaraRadera
  18. När jag har din mage ska jag hoppa jämnfota av glädje Åland runt!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!