torsdag 10 maj 2012

Tack!

Jag blir så glad när jag tittar in på min blogg som jag gör 100 gånger per dag *blink* och ser att ni lämnat en kommentar!
Att jag, en liten smålänsk dalkulla kan inspirera er gör att jag vill blogga ännu mer!!;-) Att ni tar er den tiden att lämna ett avtryck här gör att jag blir så varm i hjärtat! TACK!!

Jag har bloggat i över 3 år nu och delar med mej av allt och lite till, som ni vet!;-) Det är så jag är och det passar mej utmärkt;-)! Är man sen linslus som jag är och har alltid varit, så är det ju en dröm att få visa upp sig här varje dag! *fniss*

Som sagt, jag läser ALLA era kommentarer! TACK!
Måste tyvärr medge att jag är sååå kass på att svara på era frågor som ni frågar här på kommentarerna... Men nu har ni chansen att fråga mej! Fråga mej vad som helst, lovar att besvara på allt;-)!
Och kommer ni på en fråga sen någon annan gång, så kan ni fråga mej här på den högra sidan i kolumnen Fråga mej....
Så ännu ett STORT tack, tack tack! Ni är dom bästa läsarna som finns! ♥ 

(Och för er som undrar vad jag gör på bilden... Jag ger er en slängpuss! ;-))

9 kommentarer:

  1. Vi läser och kommenterar, för att du är BÄST!!!
    <3
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag vill veta om du har koll på vem jag är? Om inte så berättar jag det nu! :D Fru Gårman är mitt alterego. Bestämde mig för att bli bara jag istället. Sen vill jag också veta hur du lyckats att gå ner i vikt? Hur gjorde du och hur mycket har du gått ner i veckan i genomsnitt? Om du har koll på det, alltså. :)

    SvaraRadera
  3. Ny header! Snyggt! :) Kram

    SvaraRadera
  4. Snygg header Karro!!
    Du är för härlig du. Sov gott 💗
    Kram K

    SvaraRadera
  5. Jag läser för att du är en så gullig och ärlig tjej.
    Du bjuder på allt!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Första gången jag hittade hit, kommer inte i håg hur , men fastnade för din blogg första gången,,o dä är inte ofta jag gör! Bra betyg till dej och din blogg;) Kram Mona L

    SvaraRadera
  7. Puss tillbaka/mamsen

    SvaraRadera
  8. Jag vill oxå veta hur du lagt upp träning och kost för att gå ner så mycket. hälsning malungskulla i Skåne med tre barn som behöver gå ner 15 - 20 kg

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!