fredag 18 maj 2012

Sovmorgon!

Fabian har nu vid 2 års ålder kommit på att det är mycket bekvämare och skönare att sova brevid mamma på nätterna än sin egen säng.. Han som sover iallafall gott och avslappnat och det är ju huvudsaken! *fniss*
Han har vaknat tidigt, somnat sent och inte sovit någon middag de sista dagarna. Så idag tog han igen allt det där och tog en rejäl sovmorgon till 9:55! Jag joinade honom och idag var det min tur att få komma upp till ett dukat frukostbord och nybakade frallor! (Nej Jonas hade inte bakat, han hade köpt på byns bageri!;-))

Rastlösheten har tagit ett rejält grepp om min kropp... Jag känner att vi nog måste hitta på något idag! Jag är själv med barnen dessutom... Ja det är inte så att barnen är rastlösa. Nej dom är ute och leker i sin koja. Nej det är mer jag som håller på att krypa ur min egen kropp...;-)

1 kommentar:

  1. Åh va skönt med en lång sovmorgon och sen få komma upp till ett uppdukat frukostbord. :)
    Det är du väl värd! :)
    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!