onsdag 2 maj 2012

Inbjudan är här nu!


Igår när vi kom hem fann jag denna fina inbjudan i min postlåda! På lördag smäller det och det ska bli sååå grymt roligt, då ska jag äntligen på mammablogg galan!
Jag är faktiskt en gnutta nervös och jag håller på att prova ihjäl mej vad det gäller klädsel... Jag måste investera i ett par svarta pumps med hög klack!;-) Bekväma ska de helst vara oxå;-)
Jag tror att jag har allt under kontroll, men jag lovar att jag bara tror det;-)
Jag håller oxå på att prova mej igenom uppsättningar på håret... Ska jag ha det eller inte? Eller ska jag köra på utsläppt med hollywood lockar? Ja det är mycket att tänka på när man ska gå på gala och träffa andra bloggmammor;-)!

Ni som ännu inte röstat, klicka in HÄR och ge mej er röst! TACK!!!;-) Ja så klart jag vill vinna! Tänk om jag, en helt vanlig småländsk dalkulla skulle få gå fram och ta imot ett sådant pris, vilken dröm!!!

6 kommentarer:

  1. Klart man röstar :) Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Ooooo, vad pirrigt!!! Sååååå kul!!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Åhhh va kul !! Ni kommer få en riktig toppen helg :)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Och jag köpte en ny klänning idag som pajjades i dragkedjan när jag kom hem...måste byta... Kasst!

    SvaraRadera
  5. Åh vad roligt!!!! Lova att du dokumenterar allt, precis ALLT :))) Shit vad kul!
    Hoppas veckan går fort ser fram emot att läsa om galan :)
    Kram på dig Snyggo!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!