onsdag 16 maj 2012

Lovley!

Har haft finaste vännen och hennes barn här på besök ikväll! Pizza och vin, lovley! Ungarna var tröttare än tröttast och visste precis hur de skulle få fram sina morsors humör;-) *pust*
Guud vad jag är tacksam över att jag har såå fantastiska fina vänner i mitt liv!!
Nu sover alla gott och jag har nu krypit upp i soffan med mitt vin och sitter och storbölar till greys! Tänk att ett TV program kan framkalla så mycket känslor....

Onsdag kväll fast det känns som fredag! Lovley!

3 kommentarer:

  1. Jag älskar Grey's och tycker att det är ett perfekt fredagsmysprogram.
    Fredagar borde alltid vara på onsdagar!

    Idag på Grey's.
    Ojojoj.
    *gråååt*

    SvaraRadera
  2. Jag sträck-kollade de första fyra säsongerna av greys för ett år sedan när jag var hemma sjuk en vecka. Jag hostade, snorade och grinade ögonen ur mig den veckan. Det var sååå bra ! Ändå har jag inte lyckats se några fler avsnitt efter det, bara nåt enstaka här och där - jag måste verkligen köpa boxarna !!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Greys har den effekten! Även om jag tycker att den senaste säsongen har varit lite lindrigare.
    Däremot så har Private Practice tagit över den rollen ist. Gråtfest!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!