fredag 25 maj 2012

Pustar ut!!

Oj oj vad hjärtat slog i mitt bröst när jag tog steget in på intervjun imorse! Men så fort jag tog i hand med de 2 som intervjuade mej så kände jag mej plötsligt väldigt lugn! Det gick fin fint och jag gjorde det bästa ifrån mej och nu håller vi alla tummarna hårt att de gillar mej!;-)
På onsdag skulle beslutet tas! 'hoppas*hoppas*hoppas* Så länge kan jag pusta ut en liten smula;-)

Dagens outfit består av: En ny underbar goding från Plain Vanilla, Crochet Summer Diva! Den kom på posten häromdagen och var mycket efterlänktad och jag är störtkär! Tänk att man kan bli kär i ett klädesplagg;-) Denna kommer jag att bo i sommar! Jeans från People/Vila

Nu ska jag gå ut och pusta ut i solen med en kaffe och kaffesällskap av min bror och brorsbarn!

8 kommentarer:

  1. Håller tummarna att de väljer dig! Wow, vilken puma... Lika snygg som vanligt!

    Ha en härlig dag med brorsan & barn.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att det gick bra, nu håller jag tummarna ända till på onsdag :)

    SvaraRadera
  3. Klart att det gick bra! Och klart de vill ha dig! Vem, med förståndet i behåll, hade inte velat det!

    Njut nu av helgen, ordentligt!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Härligt! hoppas det gick vägen nu då!!
    Snygg du är ;-)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Du är skitsnygg, tröjan passa dej kanonbra:) håller alla tummar och hoppas du får jobbet:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Den tunikan vill jag ha....

    SvaraRadera
  7. Åh vad fin du är!!! Så smal du har blivit vilken resa du har gjort. Jag beundrar dig stort. Tunikan är jättefin. Jag älskar din blogg!! Hoppas att du får jobbet!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Snacka om pingla..!!!! :)
    Håller tummar å tår! Med din utstrålning har du säkert jobbet ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!