söndag 6 maj 2012

Dagen efter gårdagen....

Vi har precis intagit en god frulle på hotellet och ska strax styra skutan hemåt Småland igen! Denna vistelse i storstaden har varit mycket trevlig! Att jag sen inte kammade hem någon seger igår det svider hårt... Men man kan ju inte vara bäst i allt;-) Jag vann inget pris, men jag fann 3 nya vänner!!
Om jag är besviken? Ha, ja som fan vem vill inte vinna liksom?!;-)
Att bo på hotell är ju bara sååå underbart! Det är någon annan som plockar efter mej och inte jag som plockar efter någon annan;-) Bara att slänga handduken på golvet så tar någon annan hand om det! Tror jag ska införa hotell regeln hemma;-)

Tuusen tack Morningtons hotell för denna gången! Jag hoppas vi ses till sommaren igen!

Ikväll lovar jag er ett bildregn från gårdagen! Lovar er massor av härliga bilder! Och tuuuusen tack till er alla som röstade på min blogg, ni är bäst!

4 kommentarer:

  1. Så härligt! Vilken helg ni måste ha haft! Sååå kul.
    Såg bilderna nedan, ni var jättefina!!

    Ha en bra söndag.
    kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Härligt ändå Karro.
    Nästa gång är det kanske din tur :-)
    Kör försiktigt hemåt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart med nya vänner.
    Och glöm inte att även om du inte vann priset i går så är vi många här som tycker att du är en vinnare ändå!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Och tack för att du från o med nu är en del av mitt liv :-) IRL lixom! KRAM!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!