torsdag 30 september 2010

Skor bekymmer....

Som vanligt när jag städar så kommer jag på mej själv att jag gör saker som jag absolut inte behöver göra just då... Idag hamnade jag bland mina gamla skor. Oj hade visst en hel hög som jag hade glömt bort... Men är ändå behov av nya.... Hittade dessa två par som jag tycker mycket om, men hur moderna är dom? Kan jag använda dem eller är jag helt ute ur modet?

Hur ser modet ut bland sko världen egentligen? Har nog kommit till det stadie i livet där jag mestadels tänker på att skor ska vara praktiska i ur och skur och sköna att ha på sig.... Är det ådern eller är det att man har blivit en klok mamma montro?;-)

3 kommentarer:

  1. jag, tjejen med träskor och näbbstövlar, är inte rätt person att svara på sko-modet men jag tycker du ska ha de skor du tycker är snygga och skita i vad som är inne!

    SvaraRadera
  2. Bara dom är sköna och att man kan gå lååångt med dom;-)) Puss/mamsen

    SvaraRadera
  3. Kan man vika in skaftet inåt på de bruna? liksom halvera längden på skaftet? i sådana falla har du ett par klockrena höstmoderna låga boots. Testa det :D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!