lördag 18 september 2010

En toppen kväll...

...som alltid när vi snygga tjejer träffas!;-)
Mycket prat blev det även denna gången om både det ena och det andra. Men politik var nog det samtalsämnet som var på tapeten mest. Tycker det är kul att höras allas olika åsikter och tjejerna har så mycket bra att komma med. Det kan jag ju behöva, alltså lite kött på bena. För jag står och väger fortfarande om vilket parti jag ska rösta på.....


Jag skrattade så mycket igår så jag har så ont i mina mag "muskler!;-)!



Snygga Emma som nyss har blivit fru!! Och Värdinnan själv i egen hög person(lighet;-))


Maten var helt fantastisk god!! Åt och åt och åt, älskar plockmat!! Efterrätten satt som en smäck! Även den helt PERFEKT!

Även bubbel hör till livets stora drycker här i livet!



Finaste Bea poserar, med en av Li´s snygga miner i bakrunden;-) Och snygga Ida!!

Snyggaste Hanna och Veronica kikar in i kameran!!

Mat är gott! Eller hur Hanna och Jejja;-) Snygga är ni iallafall!!


Välkomsdrink!



Fina gravida Hanna som vi väntar på att ska få en bebis snart!!!


Och som alltid när vi junta tjejer träffas så blir det en toppenkväll! Dock vid halv tolv tackade jag för mej och gick hem. Min mamma kropp orkar inte vara ute och ränna så sent, eller så är det åldern?;-)
Tack snälla Li för en toppen kväll!! Och även till alla ni andra tjejer, ni är bäst!!♥
(Maria: Min kjol är köpt på H&M för 249 kr!! Så det är bara att gå och köpa;-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!