fredag 17 september 2010

Klar!

Det hör kanske inte till vanligheterna att jag sitter och väntar på att få åka iväg... Jag är lite av en tidsoptemist annars;-)
Ikväll ska jag inviga min nya kjol som jag köpte i helgen. Tog mej en sväng upp till grannbyns klädes affär på förmiddagen. Det slutade med att jag kom hem med en hel påse kläder.... Bland annat koftan som jag har på mej! Jag ska även lyxa till det att måla mina naglarna, kvällen till ära! Men så fort lacket rycker fram så är det två till här hemma som vill ha sina små naglar målade;-)
Önskar er alla en toppen kväll! Det ska jag iallafall ha!!

8 kommentarer:

  1. Vilken snygging... Gillar verkligen din kjol! Trevlig kväll!!

    SvaraRadera
  2. jag skrev kommentaren högst upp...hmmm inte så duktig på detta med att kommentera men jag gör ett nytt försök...
    vad fin du är!!! hälsa alla tjejerna och ha det så skoooj!!
    kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt trevlig kväll min vän! ♥
    Ja du ser verkligen ut som en filmstjärna! ;-)

    SvaraRadera
  4. Snygging!! Puss/mamsen

    SvaraRadera
  5. Läckert!! Kanonsnygg kjol alltså!! Typiskt att den är köpt i en lokal affär...

    Hoppas du har en kul kväll. Vinjunta låter alldeles förträffligt roligt :)

    SvaraRadera
  6. är ju inte heller bra på att kommentera å vet inte om det funkar nu,men fan va snygg du är Karro,like you!kram Sara

    SvaraRadera
  7. SNYGGO!

    Jo då Miss Dee kontoret har fått din adress, örisarna skickades ut i torsdags så du borde få dem på måndag.

    Kramis

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!