onsdag 29 september 2010

Lätt som en fjäder....

Så känner jag mej just nu efter förmiddagens kiropraktor besök! Ryggen och nacken knakade riktigt rejält och hans första kommentarer var när han kände på min rygg: Uscha och oj... Så det var nog en hel del låsningar där som inte borde vara där. Men nu är min huvudvärk ett minne blått och jag känner mej ungefär en meter längre! Dock har jag lite ont mellan skuldrorna ännu. Men han kunde inget göra för nu är det upp till mej att träna upp min allt för svaga rygg. Så det som kommer att stå på schemat varje dag är olika rodd metoder med ett gummiband! Nu är jag 400 kr fattigare, men det var värt varenda liten krona! Jag kan verkligen rekommendera er som har ont i era ryggar och nacke. Gå till kiropraktorn! Speciellt vi mammor (och pappor förstoss) som går och bär hela dagarna, plus att man har gått och burit på en stor mage som har belastat ryggen rejält och gjort så att man tappat all hållning Och som i mitt fall STORA BRÖST....
Känner just nu en varm känsla i kroppen och på nått vis att cirkulationen åter har kommit tillbaka!!! Varför gjorde jag inte detta för flera månader sedan? Att man aldrig kan lyssna på kroppen:-( Men är huvudet dumt så får kroppen lida....

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!