fredag 24 september 2010

Fredags tur!!

Gud vad jag älskar fredagar! Allt är så enkelt och alla är så glada och det allra bästa, fredagsmys!!!
Jag och Alfred åkte upp till grannbyn och handlade. Snälla mormor var hemma hos de andra busungarna så jag och Alfred fick lite egentid! Jag har varit på jakt efter en krona men inte hittat någon. Men idag när vi var på ICA sprang jag på denna sötisen för endast 129 riksdaler!! Självklart fick den följa med hem och bli lite pyntad!
När Jonas kom hem fick jag en helt otroligt vacker blomma av mina söta pojkar! Mina pojkar vet precis vet vad jag vill ha för att bli glad!;-)

Sitter nu här och dricker ett gott glas vitt! Jag skålar för både Harry och att det är fredag! Jonas hade turen att vinna på vinlotteriet på jobbet idag och kom hem med 5 goda flaskor vin! *Lovley*
Nu blir det soff häng med god dricka och massor av godis!!
SKÅL fredags mys!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!