tisdag 14 september 2010

Cherry on top award!


Tack snälla Linda för den fina awarden!!

"När man fått denna award så hör det till att man skall berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat, visa sitt favoritfoto, och skicka vidare till 5 andra bloggar!"

*Så klart på min första plats så ligger min ÄLSKADE FAMILJ!!
De betyder allt för mej. Jag är så evigt tacksam att jag har fått tre helt underbara och perfekta pojkar! Min älskade sambo som står ut med mej i vått och torrt. Ni andra i min familj vet vilka ni är! Tack för att ni alltid ställer upp på oss!!

* Något som ligger mej varmt om hjärtat är HAVET!!!
Det finns inget mäktigare och vackrare än just havet. Det väcker så mycket känslor inom mej som jag trodde inte fanns. Havet är vackert i alla årstiderna. Jag har sagt att den dagen jag går bort, så vill jag att min aska ska spridas i vinden och mot havet. Då kommer jag ALLTID att finnas där för alla, och vart de än i världen är så är jag med dem!!!
Nummer ett på min plats att gifta mej är vid havet! Vi får väl se om jag kommer att få göra det där;-)!

*En tredje sak är ju så klart mina älskade VÄNNER!!!
Vad skulle jag vara utan er? Ni finns alltid till hands när jag som bäst behöver er! Jag har så olika vänner åt alla håll och kanter. Alla är ni olika, men en sak har ni gemensam! Ni är mina vänner!!!
Ni är BÄST!!!
*Favoritbilden blev ju inte det lättaste... Jag har så många olika så det är så grymt svårt att välja bara EN... Så därför väljer jag tre bilder som betyder så otroligt mycket för mej! Dessa bilder är från det allra första mötet med mina älskade barn!
♥DOUGLAS♥
♥ALFRED♥

♥FABIAN♥
Fem bloggar som jag vill ge denna award är:
Det finns ju inga lagar på att man inte får ta 6 stycken. Därför vill jag att även du Camilla ska ha denna av mej!!!

4 kommentarer:

  1. Tack vännen nu finns den på min sida :X

    SvaraRadera
  2. Tack va söt du är! ♥
    Ska försöka "hämta" den nu men är ju inte så haj på de här ännu...
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack för du delar med dig, fantastiska bilder

    SvaraRadera
  4. Tack sötis, och vilka underbar bilder =) Man blir tårögd av glädje =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!