söndag 5 september 2010

Letar....

Jag börjar allvarligt bli rädd för mej själv nu... Jag är så fruktansvärt tankspridd och glömsk.... Jag vet inte vad jag gör och inte. Glömmer bort vad folk heter och vart de bor. Amningen kan jag snart inte skylla på, så vad ska jag skylla på då???
Nu är iallafall min plånbok borta. Jag vet att den låg i köket igår INNAN jag själv började städa. Nu hittar jag inte den och förmodligen har jag städat bort den själv... Jag har snart vänt upp och ner på hela huset utan att hitta den. Har börjat beskylla mina stackars barn för att de har tagit den och gömt den någonstans... Börjar få lite smått panik... Bör jag spärra mina kort? Har jag varit på någon affär och glömt den där? Jag kommer inte ihåg...??? Ju mer jag tänker det så mer snurrar det i skallen och jag blir ännu mer glömsk och förvirrad... Nu har Jonas fått sig en utskällning oxå för att jag även beskyllt honom för att ha haft den... Vart är du min kära plånbok???

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!