onsdag 26 november 2014

Kan jag få bli din slav?


Ännu ett mail hade visst dimpt in i min mailkorg. Denna gången från Stefan som undrar kort och gott om han får bli min slav?
Ja låt mej fundera lite? Ha ha ha, åh va underbart att det finns såna här sköna män som både vill bli min slav och som tycker mina fötter är vackra! Vill du kanske komma hit på en gång och börja städa, ta hand om tvätten, laga våran mat klia mej på ryggen och fila mina torra fötter? Du är så välkommen!;-)
Jo kanske är det lite läskigt att ha såna här "stalkers" efter sig som skriver såna här mail till mej.. Men äsch nä jag skrattar faktiskt mest åt detta! Just nu behöver jag skratta. Och detta får mina smilband att dra långt upp till öronen...
Jösses, vad är det för människor där ute som sitter bakom sina skärmar där ute i vida världen egentligen? Kanske borde man skicka dem på en slags skrivkurs, att man kanske inte charmar kvinnor genom att fråga dom om de kan få bli min slav eller att mina fötter är vackra!
Kanske är det någon som sitter och driver med mej! Ja men låt dom driva med mej, jag driver ju med dom tillbaka! Så ja, 1-1 liksom! *fniss*

Ännu en tung dag... Måtte jag känna mej bättre imorgon... Gillar INTE att ha den där klumpen i magen som gör att jag mår så här...
Berätta något roligt för mej, något som får mej att skratta hysteriskt, SNÄLLA!!!! Jag behöver ett STORT lass med massor av pepp och skratt just nu! För kan man skatta, ja då blir faktiskt saker och ting så mycket enklare...
Fick ett roligt samtal idag som gjorde att hjärtat rusade lite och blev så där galet pirrig! Lovar att berätta mer imorgon!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!