fredag 21 november 2014

En hemlig beundrare?

Jag har under åren fått måååånga  mail, det ena konstigare än det andra... Men detta måste vara de mest konstiga jag fått genom alla år, eller ja konstigt och konstig, det beror ju självklart på hur man ser det....
En hemlig(?) beundrare som tycker jag är vacker med vackra fötter! Jo jag tackar jag! Undra hur många gånger jag visat mina fossingarna nakna här på bloggen? Skulle jag ha gjort det nu så slår jag nästan vad om att min beundrare(?) nog skulle ångrar vad den skrev... Ni vet, vinterbleka fnasiga fötter som har avskaft nagelack på varje tå och ett kilo överbliven hud med självsprickor, mums liksom..Men ok, jag tackar för komplimangen!;) *skrattar så jag kissar ner mej* Förlåt Johan, men jag förstår absolut komplimangen om att jag är vacker och de tackar och bugar jag djupt för, det kan jag behöva en dag som denna mörka och trista novemberdag där både blekheten och fettet gör sig mer påmind än vad det brukar... Men mina fötter? Öh nä den grejen fattar jag inte riktigt...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!