onsdag 12 november 2014

Dagens tips!

Jag älskar kläder och "springer" man på billiga sådana, ja då blir man så där extra glad!
Det gjorde jag häromdagen på affären Netto! Ja ni hörde rätt, Netto!
Jag är inget stor fan av Netto.. Tycker mest att den affären är rörig och stökig. Men efter flera tips av mina vänner att där faktiskt finns små guldkorn ibland, har jag hoppat in där någongång då och då för att försöka hitta dessa guldkorn också...
Häromdagen sprang jag på dessa leggings! Tjockare kvallite, inte så tunna, mer som en "vanlig" byxa! Små fickor bak och med en snygg skinnremsa på sidan!
Dom är svarta, men fick en blåare nyans på bilden! (Fick till och beröm av 2 killar igår att dom var snygga! Man tackar och bockar!;))
80 svenska riksdaler för dessa! Verkligen billigt! Jag blev så kär i dessa så ett par till fick flytta hem till mej! Fast dom har en "skinn"sida framtill och ser nästan ut som ett par skinnbrallor!
Mjuka, sköna och en väldigt bra passform! Jag bär storlek S/M på mina!
Så löp och köp mina vänner!;-)

Idag är jag i metropolen Skövde och far som ett torrt skinn!;)
Ibland springer man på vissa människor som man helt enkelt frågar sig vad i fåglarna en sådan människa gör i servicebutik? Nä vissa människor har inte alls den känslan och är säkert så trött på sitt jobb men har gjort detta i mina 30 år så de bara rullar på... Hennes bemötande gjorde mej minst sagt skräckslagen... Men bara att ruska av sig hennes ilska och köra vidare! 
Fick precis in min lunch på ett mysigt lunchställe! Min ensamlunch. Livet som utesäljare...:/ 

1 kommentar:

  1. Visst är det kul att hitta guldkorn när man minst anar det.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!