fredag 31 maj 2013

Redo!

Med stressen i hälarna har jag nu fixat det sista inför vinjuntekvällen som skall stunda om 20 minuter! Nu är jag redo att ta imot mina fina tjejor!!
Jag har gjort det smidigt för mej, väääldigt smidigt med maten;-) Visar er mer imorgon;-)
Kvällens klänning kommer från Nelly.com. Ett rea fynd som jag tidigare fyndade där för 100 spänn men aldrig använt. Ikväll blir det premiär för den lilla rackarn... Vet inte riktigt om jag passar i den eller om jag trivs i den? Men i så fall får jag väl byta outfit senare om det skulle kännas konstigt;-) Fick en gliring av pappa och Jonas innan de for och frågade om jag skulle vara en ballerina ikväll...;-)
Nu ska jag gå och ta fram bubblet som ligger på kylning och sen ska det skrattas, drickas, ätas och bablas en herrans massa!
Ha en underbar kväll! Det lovar jag att vi ska ha!

3 kommentarer:

  1. Du är jättefin!
    Vad vet killar om mode liksom!
    Ha en toppenkväll sötnos!

    SvaraRadera
  2. Dom är bara avundsjuka;-))
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  3. Du fattar nog inte själv hur snygg du är,att du själv tycker att din navel ser ut som ett "rövhål" mm,lägg ner.Du har ju en sån otrolig utstrålning och du vet att jag tycker att man blir så glad av din närhet.Va stolt för den du är,du är BÄST!!!!!!Ha en superhärlig å trevlig kväll.Puss på dig!Kram Sara

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!