onsdag 22 maj 2013

En dag mitt i veckan!

Här sitter jag i mitt kök med 2 små killar med pyjamas på sig, mitt i veckan!
Strax innan klockan 6 befann jag mej på jobbet, men smet sedan hem vid 9 och bytte av Jonas. Idag är förskolan stängd och idag är dom lediga, så där mitt i veckan!
Vilken himla lyx att vara hemma så här mitt i veckan. Känns helskumt, men skönt. Samtidigt som jag får en konstig känsla att jag liksom inte befinner mej på jobbet... Som om jag liksom skolkar från jobbet...
Idag ska vi bara vara, mysa, mysa lite till och bara vara lite till. Landa lite i vardagen. Det känns som om vi har haft så grymt många järn i elden på sistånde. Så denna dagen kan verkligen behövas och bara andas!
Huvudet känns som om det ska explodera vilken sekund som helst, är det tacken för att man liksom slappnar av en dag? Då får man igen det genom huvudvärk... *suck* mutter*
Några problem med att bara vara verkar dessa sociala killar inte verka ha ett dugg svårt attgöra idag;-) *host* Kul att dom tycker om att hänga med sin morsa liksom;-)
Nä på med lite kläder och sedan en långpromenad med Nelly! Japp vi har skaffat hund, har jag glömt att sagt det?
Nä skämtar bara. Det är mammas hund som är här på en liten sovaöver tripp. Så idag ska hon minsan få motionera, den lilla tjocka limpan!
Ett, två och tre. På med kläder och sedan ge oss ut!
(Uppdatering!!! Gud K himlen, hunden heter ju för tusan Blacky... Snacka om att vara förvirrad;))

5 kommentarer:

  1. "Den lilla tjocka limpan"! Det skulle ju kunna vara ett passande smeknamn på mig ;-))))

    Ha en bra dag!
    Kram ♡
    / U

    SvaraRadera
  2. Host och harkel, Nelly dog för 2 år den.
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  3. Hej! Var köpte du din rosa Plain vanilla tunika någonstans?
    Mvh Viktoria

    SvaraRadera
  4. Hej Viktoria! Det beror på bilken rosa PV tunika. Men dom flesta som jag har finns på http://www.webshop.plainvanilla.se/
    Kolla in där, vet att det är massssor av rabatter på de gamla kollektionerna! Hör gärna av dej på karolinjohansson85@hotmail.com om du vill ha mer hjälp!
    Kraaaaam K

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!