fredag 24 maj 2013

Like a tiger!

 
Idag är jag lik en tiger. Ja både i humöret och på benen faktiskt;-) Jag älskar mina "nya" brallor som damp ner i lådan igår! Bloppisfynd hos fina Camilla. Dessa godingar och en skitsnygg klänning, 200 pix! Perfekt med bloppisar. Ska själv göra en ut rensning ur min garderob snart igen och då hamnar det förstås på min bloppis!;-)
Humör som en tiger var det oxå minsann... Inte alls bra. Men med lite mellis i magen så stabilerade sig blodsockret lite, så nu börjar det ordna upp sig! Men dra mej baklänges på en liten vagn va jag är känslig om jag slavar med maten... Fattar inte hur folk kan gå en hel dag utan att äta.. Att dom typ "glömmer" att äta. Hur i hela friden kan man glömma bort att äta? Jag måste äta var tredje timme, annars blir jag som värsta bitchen i humöret...
Funderade på grillat ikväll. Men det blev visst avslag i det... Mmm för det är ju fredag idag och vad innebär fredag då? Jo taco... Fy bubblan va trött jag är på det. Men ungarna älskar´t! Så vad gör man inte för de små söta sockerfjunen. Jo så klart lagar jag deras älskade fredagstaco! Jo då jag kan oxå vara snäll ibland!;-)


Nu är det jag som fixar en ny kamera, eller fixar den jag har... Vill ta snygga och "riktiga" bilder igen... Dom med telefonen blir inte alls lika bra som med en bra kamera... *suuuuck*
Förslag på bra, smidiga, bra pris och grymma kameror tas tacksamt imot! ;-)
Våran systemkamera har 7 år på nacken, plus att den har varit med mej jääämt. Så den börjar bli riktigt trött nu. Ligger just nu inslängd i gardeoben pga av att det inte går att föra över bilderna.... *suck igen*

3 kommentarer:

  1. Det är bra att ni följer fredagsmyslagen i alla fall. Jag har kompisar som äter tacos på andra dagar än fredagar!! Inte riktigt klokt! ;)

    SvaraRadera
  2. Du... det satt ju som en smäck!
    Snyggt och kul att de får komma till användning
    KRAM & PUSS

    SvaraRadera
  3. Låt oss följa ditt kameraköp, min hänger nog på en skör tråd.. ställer in sig på filmande i stället för foto. Jag blir galen! Det får nog bli en ny snart...
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!