tisdag 6 april 2010

Varför ska det vara så svårt att:

  • äta nyttigt? Varje kväll är den andre lik. Lovar mej själv att imorgon ska jag börja mitt nya liv med nyttigheter.... Svårt att hålla dagen efter...;-)
  • räta på ryggen? För hållingen har jag helt tappat bort...
  • sluta snarka.... För enligt min käre sambo snarkar jag fortfarande, så vi sover fortfarande i separata rum....
  • tycka om sig själv? Just för tillfället är de inget som är som de ska vara på min kära kropp....
  • gå och lägga sig i tid om kvällarna? Klockan hinner bli både tolv och ett innan mitt huvud landar på huvudkudden....
  • ge komplimanger? Typiskt svenskt kanske att vara snål på sånt, att både ge och få.....
  • få tiden att gå ihop? Kanske inte så lätt med de just nu....
  • veta vad man vill jobba med senare i livet? Borde kanske inte vara så svårt just nu, för de finns inga jobb att välja mellan....;-)
  • vara en bra mamma och sambo? Alla som har barn, hus och sambo vet att de inte alltid är de lättaste att vara de. Ska börja från och med nu att iallafall försöka....
  • slippa godissuget? Alldels för svårt just nu... Gggggaaaa, blir ju tokig på detta sockerbehov... Nu jäklar ska de bli ändring på det...!!!

1 kommentar:

  1. Söta Karro! Ge det lite tid, det är ju så nyss du blev mamma igen o det är ju inte alltid en dans på rosor...!!!! Snart kommer våren på riktigt o då ska du se på andra bullar!!!!
    Kram på dej!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!