torsdag 1 april 2010

GLAD PÅSK!!

Nu åker jag till blåkulla, eller jag menar Mellby. Där ska jag bara ta det lugnt och njuta av en härlig påsk! Skönt att få lite miljöombyte! Jag ska bara ligga i soffan och bli uppassad och äta massor av gott godis! Hörde förresten på radion idag att godis bara innehöll socker, färgämnen och SLAKTERIAVFALL... Mumma eller kanske inte.... Och ändå äter man skiten...Men gott är det i vilket fall som helst;-)!!

En trevlig påsk önskar jag er alla!! Äta och njut av livet!!

7 kommentarer:

  1. Glad Påsk till er Många Kramar

    SvaraRadera
  2. Det måste vara ett april skämt..... Socker och färgämnen i godis, det kan ju bara inte stämma =)

    SvaraRadera
  3. ja de va ju lite konstigt.. men ska dit på tisdag igen, till en ny läkare!
    ska försöka ta mod till mig och be om en hinnsvepning då.. och kanske en tid för igångsättning iaf.. då kanske man slappnar av så det löser sig av sig själv sen!
    annars ska jag banne mig vänta ut den här bebisen.. jag ska föda normalt och den får väl vara stor som ett as och spräcka sönder mig då :( åh, less..

    nej men jag försöker hålla modet uppe iaf..
    GLAD PÅSK på er och ha en underbar helg :)
    MÅnga kramar!!

    SvaraRadera
  4. Just nu STRUNTAR vi i allt otäckt som det där GODA godiset innehåller!!! De e ju för sjutton PÅSK!!!!

    Kram o ha det så himla skönt!!!

    SvaraRadera
  5. Wow vilken häftig bild. Min 4-årige son undrade varför häxan flugit in i trädet. HAHAHHAHA

    SvaraRadera
  6. Vilken uuuunderbar bild!!!
    Hoppas att ni haft en goe påsk-helg!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!