torsdag 29 april 2010

Torsdag!

Äntligen börjar alla 3 barnen sova bättre! De sover som små grisar hela nätterna och gör inte ifrån sog ett enda ljud! Fabian har vaknat de senaste dagarna klockan 04:30 och då har han fått mat vid 21:30 och sedan somnat. Så jag ska minsann inte klaga. Sedan somnar han om gott efter morgonmaten och sover till de andra busarna vkanar vid 08....

I eftermiddag ska jag och min fina vän Hanna åka in till stan för att göra klart de sista inför maskeraden. Och om det hinns med en liten repa in på IKEA!!

Jag är så extremt tankspridd. Skickade ut dop inbjudnings korten i måndags. När jag lägger mej och ska sova slår mej tanken att jag inte vet om jag skrivit adressen på min mormor och morfars inbjudningskort, utan skrev bara deras namn... Jag ska ringa morfar nu och höra. Annars är det bara och sätta sig och göra en ny inbjudan;-)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!