söndag 18 april 2010

Ordning och reda, löning på fredag!!

FÖRE:
Jag fick äntligen rycket att städa i vårt pysselskåp. Jag berättade innan att jag är en städa-bort-alla-grejer-från-rummet-till-garderoben-människa. Nu ser ni ju bevisen i ett av skåpen. Men jag tror nog att denna garderob var den värsta i hela huset. Hur i helsike har det hunnit bli så där stökigt på så kort tid?? Jag kan inte skylla på ungarna heller. Jag slänger in och när dom vill måla och ska hämta sina pennor så är det som att spela plocke pinn... Tar man en krita så kan man riva hela skåpet....;-)

EFTER:
Men nu är det klart och jag är mycket nöjd med mej själv! Ska lova mej själv att försöka sköta mej och inte stöka till mer;-)!!!

Mer ordning och reda från och med nu;-)!

1 kommentar:

  1. wow vilken ordning och reda!!! jag längtar tills nemo börjar pyssla, åh vad vi ska ha kul då!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!