måndag 19 april 2010

Måndag!

Dagen har gått i rasande fart. Vi har varit ute i det härliga vädret med massor av sol. Tyvärr var det inte alls så varmt som jag skulle vilja, men man kan ju inte få allt...... Såg på vädret att det skulle komma in snö i mitten av veckan:-( Så surt, men typiskt ett april väder.... Men så tråkigt när man nu har fått smak av våren och så blir det snö.:-(
Douglas var så söt och plockade en bukett fina vitsippor till mej. Han vet precis hur han ska få ett mamma hjärta att smälta den lille charm nissen;-)!

Jag sitter här och har sååå ont i magen. Ett smygande magont började imorse. Hade som mensvärk. Men nu har de onda satt sig i hela magen och det värker och svider. Hade ingen vidare matlust ikväll heller. Vilket inte hör till vanligheterna...

Men nu sitter jag här och är SUGEN på något. Något är alltså godis.... Men jag är stark och låter bli!! Inga sötsaker på veckorna. Jag ska vara duktig och jag ska gå ner i vikt!!!!!

Hur konstigt låter inte det då... Ont i magen men sugen på godis... De låter inte alls bra;-)....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!