torsdag 29 april 2010

Klar!!!


Är nyss hemkommen från stan. Har haft en underbar eftermiddag med Hanna. Så skönt att bara gå i affärer med sin bäste vän och bara vara, dessutom sitta ner och fika och prata i godan ro utan att det är någon som ropar på en!! Fabian var förstås med. Men han säger inte så mycket utan får snällt följa med dit jag ska;-)!

Nu är min utstyrsel klar för lördagen!! Jag är så nöjd, och hoppas att jag kommer att efterlikna Sandra (Maria Magdalena)!
Det var inte alls svårt att hitta 80-tals kläder idag. Varenda affär är verkligen 80-tals inspirerad och fylld med massor av "fulsnygga" kläder;-)!

Idag hade jag kunnat köpa hur mycket som helst..... Men jag väntar till min kropp ser någorlunda ut. Hade kunnat köpa massor av heminredning med, men där tog min plånbok imot lite... Jag vill ha massor av pengar NU!!!!
Ingen som har en liten slant över till mej så att jag kan få stoppa mitt shop begär lite?!

2 kommentarer:

  1. hej gumman!

    vilken härlig dag du verkar ha haft!
    vad fuskigt :)
    önskar jag med hade en sån där vän, det skulle man behöva alltså..
    ja idag var det strålande sol om vartannat, men vi tog oss till en lekpark iaf..
    skönt för Oscar att få leka lite.. som du säger så blir de ju tokiga annars!
    och en själv med :)

    hoppas att du får en bra valborgsmässoafton med!
    massor av kramar!!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med 80-tals maskerad! Kan tänka mig att det gick lätt att hitta kläder som passade, tycker modet i år känns väldigt "80-tals"aktigt, med midjekorta jackor, axelvaddar och hela härligheten...
    Låter som om ni haft en underbar dag, gud så mysigt att bara flanera omkring på stan, fika och umgås!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!