måndag 20 april 2009

Vårtrötthet?


Jag är så fruktansvärt trött. Det känns som om jag går i en dvala hela dagarn. Jag somnade till och med på min svägerskas kalas igår. Satt i soffan och skulle umgås med släkten. Men det slutade med att jag somnade där... Fy på mej. Det är konstigt att man kan bli så trött på våren? Man borde väl ändå bli lite piggare då? När solen lyser och man är ute hela dagarna och andas in frisk luft!!!
Men det är bara att bita ihop. Här finns det inte en chans att få sova lite middag. Eller att få ha lite sovmorgon.
Ska strax iväg på träning. Bara 2 gånger kvar nu. Rätt skönt att det är slut på denna vårterminsträningen! Inte för att jag är lat på nått sätt. Men det känns iallafall fel att gå in och ställa sig och träna när vi nästan har sommar ute..... Jag får hitta en bra och skön utomhusaktivitet till sommaren så att jag får hålla igång mitt fläsk! Kanske börja springa. Måste nog börja träna inför våruset som snart är. Det är bara 5 km men ändå;-)

1 kommentar:

  1. Du e INTE ensam... e sååååå trött. Halvsover på jobbet - kallar det extrem vårtrötthet!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!