lördag 18 april 2009

Håret????


*jäsp* Jag har en väldigt morgonpigg son. Jag fattar inte hur han överlever de få timmarna han bara sover. Inatt blev det bara 9 timmar för honom. Vilket inte är så normalt för en 10 månaders baby???
Så det är bara att ta sig i kragen och gå upp. Tänkte gå en liten promenad snart och samtidigt då köpa lite nya goda fallor.

Jag fattar inte vad som håller på att hända med mitt hår. Men något är iallafall väldigt galet.... Jag tappar så ofantliga mängder hår. Varje gång jag borstar mitt hår så ser det ut så här som på bilden. Det ligger stora högar i duschen efter mig och dammsugaren blir nästintill förstoppad. Jag äter vitaminer. Och nu är det ju 4 månader sedan jag slutade att amma. Så sent borde det jag ju inte börja att lossna??? Jag tar gärna imot tips och ideér om hur jag ska kunna behålla mitt hår. För snart kommer jag att vara flintskallig......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!