måndag 13 april 2009

Trädgårdsarbete!!

Idag har min kära mamma varit här och agerat trädgårdsmästare! Och jag har varit den där eleven som bara har jobbat och stått i;-) Jag är inte så duktig på växter och har ingen koll på det. Men jag är en duktig elev, så jag suger åt mej all info som jag kan få!
Jag fattar inte ärligt talat hur man kan ha satt ner så mycket olika växter på ett och samma ställer. Dom som bodde här i huset innan oss måste haft någon slags tävling om vem som har flest buskar på en och samma plats....
Bara idag har vi grävt upp 6 olika sorters buskar.... Fy fasen vad dom har suttit hårt. Det har nästan varit ett daxjobb. Vi har oxå sågat ner ett träd. Så nu ska det bli finare i vår trädgård!!!
Jag har ju alltid en tendens att skita ner mej så fort jag ska göra nått. Mina fötter blev så här läckra efter en dag med mycket slit och svett!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!