lördag 11 april 2009

Mammaledig...


Ska det här verkligen vara min sista gång att få vara hemma med mina barn? Jag får så ont i magen när jag tänker på att Alfred snart ska börja på dagis. Jag vill verkligen inte att detta ska vara vårt sista barn. Jag vill så gärna uppleva detta en gång till! Men tyvär är vi ju inte två om att tycka så om den saken. Jag vill inte att mina två älsklingar ska vara på dagis hela dagarna. Om jag hade fått välja så skulle jag vara hemma minst ett år till. Men det går ju inte pga ekonomin....
Men vad har jag för val? Har ioch för sig inget jobb ännu. Men förhoppningsvis kommer jag att få ett sen!
Herregud, varför ska denna tiden gå så fort? Varför kan inte mina barn stanna upp lite och inte växa så fort? Douglas är 4 år och Alfred snart 1 år.
Nä nu får vi nog ha ett litet familjeråd här hemma för att diskutera ett syskon till killarna!!

4 kommentarer:

  1. Det tycker jag absolute ni ska..En liten flicka måste du ju ha med :)

    SvaraRadera
  2. you go girl, det är vi kvinnor som bestämmer, så är det bara. ;)

    SvaraRadera
  3. Nu har jag hittat så man får en ram runt kortet.. Gå in på inställningar, o sen layout.. o så teckensnitt o färg.. så står der kantfärg eller ngt.. så kan du välja svart eller vilken färg du vill ha runt kortet..

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!