torsdag 23 april 2009

Goa tjejer!!

Är nyss hemkommen från ett PrincessPe party! Mycket små gulliga och roliga små saker att köpa. Jag köpte kakburkar och en söt liten brika! Så nu ska det bakas;-)
Det är tur att vi tjejer har något att skylla på så att vi får träffas och dricka lite gott vin! För det blir det i mängder oftast när vi träffas. Men idag var det faktiskt ganska lugnt. Många ska ju faktist upp med sina barn imorgon och kanske även inatt. Och en del ska jobba....
Dagen har rullat på i snabb takt. Tillbringade hela förmiddagen i lekparken i det härliga väderet! Sedan hem och snabbstäda lite för att kunna få några timmar sol ute! Jag är nämligen en soldyrkare. Älskar verkligen solen. Så fort solen tittar fram slänger jag mej i solstolen och hoppas på att lilleman ska sova några timmar så att jag bara kan få ligga där och pressa!
Har så svårt att gå och lägga mej när jag har druckit lite. Kan liksom inte koppla av. Så det får nog bli en stund här vid datorn!
Natti natti alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!