onsdag 8 april 2009

Effektiv dag!


Jag har fått så mycket ny energi!! Då är det bäst att passa på att vara effektiv och ta vara på det!
Jag har bakat thekakor, kolakakor och torkat klart alla fönster! Jag känner mej så duktig! Jag kanske är extra glad idag med. För jag fick tillbaka sååå mycket på skatten!!! Det kan jag verkligen behöva nu. För min plånbok känns ganska tom just nu...... Så nu sitter jag här och drömmer om vad jag ska göra för alla pengarna..... Förmodligen så går dom nog till nått tråkigt i hemmet:-(

Alfred är lite piggare. Han är med på ett annat sätt. Men jag är fortfarande lite orolig för honom. Han är sig inte lik. Han sover mest hela dagarna fortfarande. Det får nog bli ett telefonsamtal till farbror doktorn imorgon för att kolla av läget.
När han väl var vaken idag så drog han i kamera snöret och fick den rakt i huvudet. Han fick ett litet sår i pannan som blödde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!