torsdag 30 april 2009

Underbara morgon.....


Eller? Ja det beror ju på hur man ser det. Alfred vaknade klockan 05.20 idag. Pigg som en liten lärka. Jag trodde inte mina stackars ögon när jag tittade på klockan. Men jag har fått så mycket gjort idag, redan. Jag har städat hela huset och snart tvättat 3 maskiner tvätt! Jag är mycket stolt över mig själv. Ska gå ut nu i det underbara vädret och fortsätta att rensa bort allt ogräs. Men det verkar som om det är en omöjlig sak. Tror jag ska asfaltera hela gården.....

I eftermiddag sticker vi ner till Mellbystarand. Ska vara där nere hela helgen och gotta oss i massor. Hoppas på att solen är framme hela dagarna så att vi kan ligga och pressa. Vi har ju barnvakt med oss. Jonas bror med familj ska med. Elsa som är snart 7 år älskar att vara med Alfred! Det ska bli skönt med lite avlastning. Kan behövas ibland så att man kan ladda om batterierna
Vi ska ju förstås ner till havet och titta på majbrasan. Det brukar vara så mysigt där nere med mycket folk och en fin brasa!!
Trevlig valborg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!