torsdag 9 april 2009

GLAD PÅSK!!!



Nu är påskriset på plats! Och Douglas är världens snyggaste påskgubbe!
Jag tycker att påsken är en härlig högtid som vi firar. Inget att stressa över och man kan umgås utan alla dessa måsten och stress som ska hinnas med som det är på jul. För då ska allt vara så perfekt med klappar, mat....
Och så är det ju vår!!! Denna härliga tid vi har framför oss!!
För våran del är vi bortbjudna ikväll, imorgon och på lördag. Vilken lyx! Bättre kan man ju inte ha det.
Jag har redan tjuvstartat på påskäggen. Guuud va gott med godis. Men jag skickade min kära sambo för att köpa smågodis. Det blev ju inte precis dom sorterna jag tycker om. Han borde väl veta vilka godisar jag älskar efter 8 år? O vad kommer han hem med. Jo samma äckliga godis som han vet att jag inte tycker om. Jag bara suckade o han sa. - Ja du vet att jag inte vet vad du vill ha för godis. O då har jag köpt lösgodis mins 1 gång i veckan... Vi har verkligen olika smak där. Men smaken är som baken!!!

Alfred är lite bättre idag men har fått ganska hög feber. Sist jag kollade hade han 39,3:-( Så tråkigt att han aldrig ska bli frisk. Jag ringde aldrig till farbror doktorn idag. Jag avaktar för att se om han blir sämre igen... Uscha nu lät jag väldigt hård....Men det verkar iallafall gå åt rätt håll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!