lördag 7 december 2013

Vad tycks?

Vad tycks om min nya header? Själv är jag grymt nöjd! Tack snälla Anna för hjälpen!!
Men hur sjutton byter man ut dom gröna sträcken på sidorna mot kanske vita eller svarta? Ja jag är totalt kass när det kommer till såna här datatekniska grejer, det är liksom inte min grej;-) Alla är vi bra på olika och just detta är jag mindre bra på...TYVÄRR...
Någon som kanske vet och som kan hjälpa mej?
Nu bär det ut i snön, grabbarna har sedan snart en timme sedan satt på sig vintermonderingen och leker för glatta livet i snön och en underbart stor sol visar sig från en klarblå himmel! Det kan inte bli bättre än så här i december!

10 kommentarer:

  1. jättefint! väntar på att få tillbaks min träningslust me.. blev så peppad i somras av din träningsenegi. kanske nystart efter nyår!

    SvaraRadera
  2. Den är JÄTTEFIN!!!
    Längesedan jag skrev, förlåt.. men jag susar förbi här ganska ofta!
    Puaa

    SvaraRadera
  3. Superfin!! ser jätteproffsig ut! Tack för din fina kommentar igår <3

    Kram Madde

    SvaraRadera
  4. Vilken läcker header!!
    Strecken vet jag inte, ska fundera en stund...
    Jag hittade de små datumljusen på "Bagaren och kocken", det står Ib Laursen på förpackningen så det borde gå att hitta dom någon annanstans.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Gillar din nya Header intensivt.

    SvaraRadera
  6. Super!! Passar dig perfekt , //Krickan.

    SvaraRadera
  7. Underbar bild!!! Det är ju precis du <3 Roligt att byta, men betydligt lättare när man har nån som kan ta så fina bilder på en....
    Kram och ha en bra 2:a advent :)

    SvaraRadera
  8. vad snyggt! en helt annan bild med!
    Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med de där gröna strecken.

    Tack för din kommentar på min blogg. :-)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!