fredag 20 december 2013

Den är här nu!

Dagen D är här, veckans sista dag och sista rycket att jobba innan 11 dagars välbehövlig ledighet! Äntligen är den här fredagen här som jag så länge har väntat efter!!
Invinterin på dagens att göra på jobbet! Alla är så glada och det fnissas en hel del, gud så härligt! 
Efter jobbet blir det fest med härliga jobbarkompisar, mat, dryck, bastu, skratt, prat och kanske en liten utgång, vem vet? 
Har gjort mej fredags snygg på naglarna oxå! Älskar färg och glitter! Dock letar jag förtvivlat efter ett mattsvart svart lack med glitter! Vart kan jag finna det?
Och så en sak till... En anonym skrev igår om att publicera barn från firande på förskolor och skolor. Ingen har sagt något till oss och dom barnen som var med på bilden har jag fått godkännande av föräldrarna att visa upp bilden här! 
Nu ska jag hänga och slänga mej åter i pallar och räkna, räkna och åter räkna!!

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!