fredag 6 december 2013

Äntligen!!

Äntligen är den härliga fredag här! Som jag har längtat efter denna dagen, efter en helt sjukt stressig vecka!!
Äntligen är det jullov från alla (nästan) olika aktiviteter som barnen har gått på och har haft härliga avslutningar denna veckan! Ska bli skönt, men vet att jag/vi tycker det är lika kul och skönt när dom åter börjar i januari igen!
Äntligen har den härliga snön kommit och ligger så vackert på marken, Ni som hatar snö, flytta då.. Vi bor faktiskt i Sverige och då vet vi ju oxå att vi har 4 årstider!;-) Gilla läget liksom!
Äntligen ska jag få en lång och skön sovmorgon imorgon! Åh jösses vad jag längtar, det här med att gå och lägga sig på kvällarna har helt ballat ur och jag är glad om jag somnar innan 23:30 och när klockan ringer innan 6 på morgonen är jag som en död gris, VARJE morgon...
Äntligen börjar julkänslorna storma in i min kropp! Denna tiden är nästan mysigare än självaste julen tycker jag!
Äntligen börjar jag tro på mej själv och visar att jag verkligen kan! Ska bara få lite mera kött på dom där berömda benen, så ska jag nog gå längre och visa vad jag kan!
Äntligen har jag färgat mitt hår igår och alla gråa hårstrån är ett minne blått, ja iallafall i 2 veckor! Härligt att se ut som tjugo... 33 igen, istället för 63...
Äntligen kan jag visa 2 till underbara foton från min stund i studion hos Anna för några veckor sedan! Gillar dessa skarpt oxå!! En av dessa ska jag framkalla, men vilket? Foto nummer ett eller två? Ni bestämmer;-) Ja ni vågar kommentera, jag lovar jag bits inte. Men jag börjar tro att ni tror att jag gör det. Sen får ni tolka det som ni själva vill... *hehe*
Den ljuvliga leoklänningen jag har på mej kommer från People och är galet snygg! Hur kunde jag tycka för bara ett år sedan att jag såg ut som en transvestit i leokläder? Det är ju sjukt snyggt ju! Tur att man kan ändra sig!;-)
Äntligen FREDAG!!!!

17 kommentarer:

  1. Första bilden är bäst! Så roligt med ego bilder. RIKTIGA ego bilder! Det hade jag också velat (men hade nog inte vågat) haha! ;) Trevlig helg och kram

    SvaraRadera
  2. Jag röstar på första bilden ! :) Trevlig Helg ! Kram /Berit

    SvaraRadera
  3. Oj, SVÅRT!!! Men jag tror nog oxå den första!

    SvaraRadera
  4. Nummer ett helt klart! Kanske vore något för en ny header till bloggen? :)

    SvaraRadera
  5. Nummer ett.

    Ha en trevlig helg. :-)

    SvaraRadera
  6. Första bilden tycker jag :)

    SvaraRadera
  7. Absolut den första bilden tycker jag!

    SvaraRadera
  8. Bild nr. 1 såklart...
    Kram Mia

    SvaraRadera
  9. Jag gillar bild nr 1. Ha en fantastisk fredag.

    SvaraRadera
  10. Ettan är solklar =)

    SvaraRadera
  11. Gillar ettan mest!
    Jag gillar inte snön.. och jag tänker flytta... ska bara tjäna ihop lite pengar att leva på först ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  12. nummer ett, den är ju mycket bättre. hur går det me träningen nu?kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, du den ligger så långt nergrävd att jag snart blir rädd för mej själv... Motivationen är helt väck... Mensnart så, snaaaaart kör jag igen!!!
      Kram K

      Radera
  13. hej. nummer ett. sakerna skulle ha legat på soffan, svårt att se mot mörkt golv, synd.. kram

    SvaraRadera
  14. Håller på nummer 1 - där fångas även din sprudlighet upp!!!!
    Kram U

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!