lördag 28 december 2013

På olika håll!

Ännu en oskriven dag är här! Inga planer för dagen för mej och Fabian, så härligt! Hela familjen är på olika håll idag. Douglas och Jonas åkte klockan 6 imorse på cup till Mjölby och kommer inte hem förrens vid 22 ikväll. Alfred har tagit sin väska och sover hos mormor inatt och han ringde nyss och frågade om han fick sova där även inatt, så klart han får!
Alla vi får lite egentid med varandra lite här och där, så skönt! De behöver man ibland!
Fabian den lilla tonåringen vaknade klockan 10 imorse av att jag väckte honom. Jag fick en vresig min tillbaka och han sa: -Pappa lovade faktiskt mej att jag fick sova hur länge jag ville och så väcker du mej nu. Undra just om han är 3 eller 13?;-)
Jag försöker bygga ihop en bana till hans småkryp som han fick i julklapp, men seriös det går så där. Ibland undrar jag om jag är helt dum i huvudet som inte fattar något? Jag är verkligen kass på att läsa byggbeskrivningar... Alfred som är 5 fick till och med ihop den här banan på juldagen, men inte jag... *muttermutter*
Visst är banan till småkrypen lika? *haha* Nä jag vet, ingenstans, men Fabian är ändå nöjd och glad!;-)

1 kommentar:

  1. Visst är det mysigt, och viktigt, med egentid med en i taget emellanåt!
    Ha en mysig lördagkväll på tu man hand, Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!