tisdag 17 december 2013

Hiss eller diss?

Efter jobbet slängde jag in grabbarna i bilen och fräste upp till grannbyn Vaggeryd. Lite julklappsinköp var min tanke och några klappar fick vi och nu är vi klara med ytterliggare 2 stycken!!! Lööövlie!
Men att ha med sig 2 övertrötta små barn är ingen hitt för varken tålamodet, personalen i affärerna eller psyket...
Jag poppade iallafall förbi min favoritaffär People och råffade åt mej lite kläder som jag provade, samtidigt som Alfred kröp under alla provhyttar och tittade under alls kjolar;-) Sedan drog han typ ut 30 meter snöre och gick runt i hela affären och snurrade in alla och lite där till, ja han känner sig som hemma i den affären! *fniss* Gissa om jag svettades där i provhytten?
Jag är på jakt efter snygga byxor, men ändå ska dom vara lite coola samtidigt som dom så klart ska vara sköna!
Hittade dessa, men nu velar jag. Hiss eller diss? Harem och zebra... Jag var egentligen ute efter leomönster. Hittade ett par i Jönköping i helgen, men Jonas sågade typ mej vid fotknölarna när han såg dom och höll på att spy över dem. Men kanske är det en vanesak? Så är det iallafall för mej, jag gillar oftast inte modet när det kommer. Men jag älskar det typ si så där 1½ år senare när det typ är ute;-) Och nu lyssnar jag ju ändå inte på vad han tycker är snyggt eller ej, jag köper ju så klart det jag gillar! *hehe*
 Hiss eller diss på dessa brallor? Vad tycker ni? Jädrans sköna var dom, men är dom lite för hängiga i grenen måntro? Nu står man ju så klart inte så där och "vresar" i det vanliga livet som jag gör på bilden.;-)
Och plötsligt försvann Fabian. Det blev så väldigt tyst och det var bara Alfred som höll låda därinne. Vi kollade runt och hittade honom sovandes mellan alla klädhyllorna! Är man trött så måste man ju så klart sova och då spelar det ju ingen roll om det är på ett stenhårt golv på en klädaffär;-) Snacka om att vara trygg överallt och att sova avslappnat! *fniss*
Blev tok kär i detta underbara linne som fick följa med hem! Kommer från sisters poins! Detta snyggo kommer jag att bära på julfesten som vi ska ha med jobbet på fredag! Lätt att jag kommer känna mej snygg! ;-)

8 kommentarer:

  1. Hiss!! Jag gillade dem!! Och snyggt linne!

    SvaraRadera
  2. Byxorna, njaaa... inte på mig iallafall, jag ser förjävlig ut i den modellen. Men jag har ju en gigantisk röv, det har ju inte du.
    Linnet - WOW!!! Ett sånt vill jag också ha!!!

    SvaraRadera
  3. Tveksam till brallorna... men jag är nog 10 år äldre än dig och en "dam" funkar inte i sånt. Men hade absolut myst runt i dom hemma.
    Däremot tycker jag att du ska köpa dom ifall du gillar dom och trivs.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tyvärr diss till brallorna

    SvaraRadera
  5. Diss till brallorna med hiss till toppen ! Kram // Berit

    SvaraRadera
  6. Stor diss på byxorna...
    Smaken är ju såklart som baken. Har aldrig gillat haremsbyxor. Tycker det ser ut som man skitit på sig eller så =) Och zebramönstrat är inte heller någon favvo. Men som sagt, alla tycker vi olika. Linnet däremot var sååå fint. Kram!

    SvaraRadera
  7. Läckra brallor o de passar nog på dig... lite snyggare bakifrån än framifrån tycker jag nog. Hänget såg bättre ut när det fyllde upp lite :)
    Kul att du gillade min julkortslösning - tavlan är en poster som jag tror jag beställde på balorina.se för ett tag sen. De hade många kul texter till bra pris,
    kram j.

    SvaraRadera
  8. Njae sådär... som mysisar kanske.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!