söndag 15 december 2013

Bull-fitta

Eller jag menar förstås bull-fika;-)
 I eftermiddag har vi varit på vår november dejt, ja jag vet att det är december. Men vi hittade inget datum förrens nu idag för vår härliga dejt med Sara och Stefan!
Bull-fika var deras "aktivitet" som de blev tilldelad på vårt bröllop!
Just att det blev bull-fika var kanske inte så konstigt att just Sara och Stefan blev tilldelad. Ni förstår, Sara är en riktig PRO tant och kaffe och fika är ett måste på alla tillställningar där Sara är med;-)
Ett helt bord fyllt med massor av härliga bullar, kakor och julgodis att frossa i!! Ni ser Fabian han stod och dreglat över alla läckerheter och väntade på ett varsegod för att sedan sätta tänderna i alla läckerheter!;-)
Så i eftermiddag gick jag upp si så där 2 kg, men fy bubblan va gott det var!! Och nu är vi alla sockerstinna ut i öronen och att få grabbarna att somna ikväll är dömt att misslyckas. Dom springer runt runt av allt socker;-) *fniss* Dom frossade som om de aldrig sett fika förr....
Världens bästa Sara med Chipset, eller jag menar Jonas;-) Ja Sara kallar honom chipset och det smeknamnet har vi skrattat hysteriskt åt på både möhippan och bröllopet! *viskar* Sara kallar även honom Degen, ja kärt barn har många namn! *hehe*
Sara är precis som min syster, vi är så lika, vi skrattar hysteriskt, hörs överallt, pratar på både in och ut andningen och syns överallt!;-)
Det kan gå fleeeera månader mellan vi ses, men när vi väl gör det så är det precis som vanligt! Precis som det ska vara med härliga vänner!
Tuuusen tack snälla Sara och Stefan för den underbara Bull-fittan, eller jag menar Bull-fikan;-)

Pssst... Sista dagen att tävla, klicka HÄR för att vara med och tävla om underbara doftljus från air wick! Imorgon presenteras 3 lyckliga vinnare!

3 kommentarer:

  1. Tack själva.Det va sååå trevligt,men tiden gick lite väl fort,hade massa mer jag ville tjata om,men det får inte gå så länge tills nästa dejt.Gud va Fille garvade när ni gått,han sa, de är verkligen helt galna,å jag kan bara hålla med,ha ha.Hälsa chipset å puss på er

    SvaraRadera
  2. Härligt ! vem behöver inte lite hederligt bullfika då och då ;)
    HA en skön start på veckan !!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart fikabord... skulle nog kunna äta upp alltihop!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!