onsdag 4 december 2013

Och tårarna rinner ner för mina kinder!

I helgen fick vi massor av bilder och filmklipp som min pappa hade fotat och filmat på vårt bröllop! Jag sitter här och tittar igenom dem och minns vår STORA dag med värme så här i december mörkret och tårarna rinner ner för mina kinder!
Vilken fantastisk dag vi hade!
Jag är så oerhört glad och tacksam att han filmat så mycket som jag inte hade en aning om att han hade filmat, så som bröllopsvalsen, sången som våra älskade vänner sjöng för oss och massor från festen! Galet kul!
Jag skrattar högt medans mina tårar rinner, för gudars alltså hur man egentligen beter sig. Häftigt att kolla in ens eget kroppspråk, speciellt när vinet hade runnit in i kroppen lite;-)
Och ni ser vår lilla "tabbe" i början när underbara Sofie ska sjunga för oss. Vi är helt spända och fattar inte, trots att vi själva bestämt att vi skulle börja med en solosång från Sofie. Prästen gestikulerar flera gånger att vi ska vända oss om, och vi fattar inget;-)
Och Sofie, underbara Sofie! Vilken röst den tjejen har!!!!
Lovar att ni ska få se flera filmer, ja iallafall dom "barntillåtna" Dom andra spar vi nog för oss själva tror jag bestämt;-)
(Någon av er som var på bröllopet och filmade sången Evighet? Skicka gärna över den till mej i så fall;-))

4 kommentarer:

  1. Underbart !! och va kul att du delar med dig :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Vad duktig Sofie var & sjunga. :-)
    Kul att du delar med dig.

    SvaraRadera
  3. Så vackert! Nästan så det kommer en tår på mig med!
    Fina lilla du har! Kram

    SvaraRadera
  4. Ååå vilken underbar film!!! Jag vill gifta mig NU!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!