måndag 16 december 2013

Nyfiken så att jag nästan spricker!!!

Idag när jag kom hem från jobbet och tittade i brevlådan låg det ett paket adresserat till mej! Jag som älskar paket och överraskningar slet upp det i väldas fart och i paketet låg denna stora twist påse! Jag drog upp den och letade efter en lapp, men ingen lapp och nu är jag ju så in i baljan nyfiken på VEM som skickat denna härliga påse till mej?!
Någon hemlig beundrare? Någon som vill förgifta mej? Någon som bara är otroligt snäll? Någon som vill önska mej god jul? Någon som hoppas på att jag ska sätta i mej hela påsen direkt och bli fet som en julegris?;-)
Jag är så nyfiken att jag nästan spricker!!!
Jag har försökt att lokalisera stämpeln på paketet men det går inte. Granskat handstilen om det kan vara en man eller kvinnas handstil, men även där går jag bet. Vem är det som har skickat denna härliga present?
Är det du? Eller du? Eller så kanske det är du?
Iallafall vill jag säga tuuusen tack! Tack för att du tänkte på lilla mej!!!! Älskar´t!!

2 kommentarer:

  1. Vad gulligt gjort av den personen. Jag är dock oskyldig. :-/
    Ha en bra kväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Men åh va kul med ett litet smaskigt "mysterium" i brevlådan,
    men jag är säker på att du förtjänat godsakerna ! :)
    Visst var tomten fin - Jag är tokförälskad i "honom" !!
    kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!