torsdag 12 december 2013

Good friends are like stars. You don´t always see them, but you know they always there!

Jag har abstinenssug efter alla mina älskade vänner just nu... Veckorna rusar och helgerna likaså och det känns som om jag är superdålig på att höra av mej just för tillfället....
Jag blickar tillbaka och tittar igenom mina bilder och speciellt från min möhippa! Mina älskade vänner gjorde en helt underbar och oförglömlig dag, bara för just MEJ!!! Kärlek!! Och där flög nästdukarna fram och tårkar en lyckotårar som trillar ner för kinderna!
Även om jag just nu är kass på att höra av mej till er och vi inte har hörts på ett tag, så vet ni: Good friends are like stars. You don´t always see them, but you know they always there!
KÄRLEK till er älskade vänner, ingen nämd och ingen glömd!

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Jag skulle gröffst mina älskar vänner på födelsedagsmiddag imorgon men nu kanske det inte blir av pga leons svinkoppor. Så tråkigt!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder, visst är bra vänner det bästa som finns!!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!