lördag 7 december 2013

Årets julkort!

 Jag väntar oftast in i det längsta med saker och ting, så som tex att ta julkort... Dessutom vill jag gärna att det ska finnas lite snö i bakrunden på korten. Så vissa år får jag vänta in i det längsta innan jag tar några julkort...
I år är jag ute i väldigt god tid, nästan lite rekord från min sida! Så idag packade vi i alla julkläder och ungar och brummade ut till mamma och tog massor av underbara julkort! Stackars barn, dom frös, ramlade och gnällde lite. Men dom ställde ändå upp med hjälp av lite muta;-) Ja muta är alltid bra! *hehe* Stackars barn som är en galen blogg/foto/tokig mamma och dom måste alltid ställa upp som mina små modeller...;-)
Det här kortet blev väl kanske inte så bra och Fabian var mest sur hela tiden. Men det säger ändå så mycket, så som att Douglas är en grymt bra storebror som hjälper sina småbröder och Alfred ramlade precis i snödrivan och fryser rumpan av sig!
Jag lovar, dom andra korten blev helt ljuvliga och med den underbara miljön ute hos mamma, så kan det inte bli fel!
Lovar att ni kommer att få se dem sedan, när jag valt ut dom bästa! Apropå julkort. Vart beställer man julkort bäst? Billigast? Med bästa kvallite? Bästa servicen? Tips?
Och det här kortet gillar jag stenhårt! Av 2 möjliga kort, så fick vi till detta! Härligt jobbat familjen, ni börjar gilla det här med att vara med på kort lika mycket som mej! GÖTT, jag får dem dit jag vill!;-) *hehe*
Och ni undrar vad jag är? De ser ni väl? En ren, dock gick de ena renhornet sönder precis när vi skulle ta kortet. Men allt behöver faktiskt inte vara så in i bövelen perfekt hela tiden!
Nu måste jag rusa, det vankas julmys med härliga vänner!!
Ha en trevlig kväll, det lovar jag att viska ha!!

6 kommentarer:

  1. Du har världens bästa barn.

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket snö!
    Bilden på hela familjen är jättefin!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så härliga bilder. :-D

    SvaraRadera
  4. Förra året fick jag tips pm crimson.se av en fotograf. Beställer förstoringar på bilder där också dfterdom det är smidigt och går att välja matta bilder. Upplever dem bra i pris. Julkorten har massa fina mallar!!
    //Elin

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!