tisdag 19 mars 2013

Tävling!

Igår kom det ett paket till mej! I paketet låg denna ljuvliga underbara skapelse summer breeze från Plain Vanilla!!! 

Nu kan den oxå bli din, finns i svart, cream och cerise! (värd 1195 kr)

Allt ni behöver göra för att delta är:
1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och berätta när du tänker använda denna goding och hur många lotter du deltar med!
2. För två lotter: Gilla Plain Vanilla på facebook!
3. För tre lotter: Gilla Äppelblomman på facebook!4. För fyra lotter : Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter eller om ni har en egen blogg kan du kopiera denna tävlingsbannern till din blogg!

Tävlingen avslutas tisdagen den 26/3 och den lyckliga vinnaren presenteras dagen efter!

45 kommentarer:

  1. Tävlar med tre lotter.
    Denna skulle jag ha på min födelsedag i augusti, då jag gått ner ett antal kilon och blivit så där härligt sommarbrun

    SvaraRadera
  2. Ååååååååååååååå vill vill vill HA!!! Jag har lyckats med -7 kilo å mer ska det bli till sommaren denna hade väl varit underbar att få snygga till sig med i sommar =) Drömmer mig bort!
    FridaJ

    SvaraRadera
  3. Jag tänker använda den alla varma och sköna sommarkvällar som vi kommer få i sommar! För förra året var det alldeles för snålt! Skulle sitta som en smäck! Det blir 4 lotter för mig! Kram johannah

    SvaraRadera
  4. 4 lotter blir det. Kan ju passa att ha på sig någon kväll på dansbandsveckan. Vinner jag vill jag ha en creamfärgad;-))
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  5. 4 lotter och den sitter på mig i Dubai om två veckor!!!! Cerise please

    SvaraRadera
  6. En lott blir det för mig då jag inte har facebook :)
    Jag tycker att det hade varit kul att bli överraskad av färgen och jag skulle kunna tänka mig att ha den på grillkvällar i sommar, kanske även på vår blivande bebis dop :)

    SvaraRadera
  7. Hej, den underbara tunikan skulle jag vilja vinna och ha i sommar när jag och maken firar 15 år tillsammans.
    Gillar på facebook så det blir 3 lotter för mig =)
    Tack för en bra blogg.
    //Helena S

    SvaraRadera
  8. Åååååh! Jag vill verkligen vinna!!! Deltar med alla 4 lotter!! :-)
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  9. Åh vad fantastisk! Jag skulle bära den härligt rosa klänningen när min lilla son för första gången får känna sand mellan tårna och plaska med fötterna i vattnet på en strand i sommar. Jag tror jag hade gjort mig fin i den på de förevigade bildminnena från första sommaren som familj. Jag medverkar med fyra lotter :)
    /Lina M

    SvaraRadera
  10. Tja varför inte utöka garderoben med ytterligare ett P.V plagg :-) förhoppningsvis brun och lite lättare till sommaren så kommen den användas flitigt, kanske midsommarfesten :-)
    deltar med 4 lotter.

    /Angelica Ortscheid

    SvaraRadera
  11. 4 lotter . Härlig till sommaren. med en matchade kropp. :)

    Lisa Täpp

    SvaraRadera
  12. Åh så underbar! Jag är med och tävlar. Fyra lotter blir det. Postar på bloggen nu också :) (Håller tummarna!) Kram

    SvaraRadera
  13. Tävlar med 4 lotter:)
    Jag skulle använda den otroligt mkt i sommar då den känns perfekt att ha för att dölja bebis-deg-magen (Bf 25 maj).
    Både sval och snygg!

    SvaraRadera
  14. Glömde ju skriva när jag tänkt använda den! Till bruna ben i solen. Med säkerhet hemma på verandan med en kall drink i handen. Bara för att lyxa till det lite! ;)

    SvaraRadera
  15. Tävlar med 4 lotter.
    Om jag vinner så ska jag ha den när jag och sambon ÄNTLIGEN ska åka till Stockholm utan barn och gå på Magnus Uggla på Hamburger börs!!

    SvaraRadera
  16. Jätte vacker klänning. Jag skulle ha den som en "morot" i min kamp mot kilona.
    Och jag skulle bära den på Invigningen av DIFs nya arena i augusti, då uppträder KENT, Robyn och Winnerbäck.
    Tack för en jordnära,ärlig och igenkännande blogg.
    (4 lotter)
    Kram Maria Lundström

    SvaraRadera
  17. Passar i alla lägen! Vinner jag kommer första användningen blir under ljumma kvällar i Turkiet!! Därefter kommer den passa till sommarens alla dagar!
    / Jennie lönnblom
    Tävlar med 4 lotter!

    SvaraRadera
  18. Matilda svensson20 mars 2013 kl. 08:04

    Delar med 4 lotter. Jösses va fin. Skulle vilja ha en satt eller cremefärgad på sommarens fester.

    SvaraRadera
  19. Åh så vacker :) Den skulle sitta som en smäck på mig till sommarens härliga grillkvällar ute på bonnavischan när jag tappat klart resten av kilona som nu står på 10,8 kg kvar. Tävlar med fyra lotter!

    SvaraRadera
  20. Jag tävlar med 4 lotter. Denna skulle (ska) jag ha på min 30-årsfest i slutet av maj. Som hittat!

    Tack för rabattkoden...beställde en Euphoria direkt...=)

    SvaraRadera
  21. Fyra lotter. Jag tvekar inte på att plain vanilla har lyckats åstadkomma ännu ett favorit plagg för mig, så därför är detta plagget säkert ett sådant som passar så som till vardags och fest. /Maria Haveland

    SvaraRadera
  22. Denna skulle jag ha på mig på 10-åriga bröllops dagen i sommar & även på familjens 1:a utlandsresa tillsammans


    4lotter här

    SvaraRadera
  23. Wow, kärlek vid första ögonkastet!

    Denna skulle jag ha på mig på ett bröllop som jag ska på i Portugal i juni. Ett bröllop som inte enbart är en dag utan flera dagar och som du kanske förstår blir det ett fasligt sjå att hitta kläder som passar alla dagar!!
    Denna skulle vara perfekt dagen innan det "riktiga" bröllopet.

    Håller alla tummar och tår att den blir min!

    Jag tävlar med 4 lotter!

    /Dalkullan Ida =)

    SvaraRadera
  24. Jag tävlar med fyra lotter och önskar mig en i färgen svart,skulle användas på många härliga fester under året och skulle passa fint som en uppdatering av en föräldraledigs garderob!!!!

    Ha en härlig dag!!!

    SvaraRadera
  25. Tre lotter! Skulle vilja vinna en cremevit - för hur snyggt hade inte det varit att ha mot solbrun sommarhud? (höhöhö, när solen väl dyker upp..)Jag skulle svassa runt sådär lite världsvant med denna och ett par solbrillor på näsan länsgmed strandpromenaden i Varberg i sommar!

    SvaraRadera
  26. Åh, den skulle sitta som en smäck på mig, trots att jag är en tant på snart 55 bast! En svart vore kanon, skulle passa på fester framöver, ex vis vårfest i april! Åhhh, tant vill ha! Puss och kram! Ann-Britt

    SvaraRadera
  27. Glömde ju i hastigheten, fyra lotter!

    SvaraRadera
  28. Å, så snygg!
    Jag skulle ha den på min första examen som lärare. Tänk att få vandra tillsammans med mina elever till kyrkan i denna fina skapelse och fira in sommarlovet. Svart eller cerise är dock frågan....

    Jag ställer upp med fyra lotter.
    Håller tummar & tår!

    SvaraRadera
  29. Snacka om att den gav mej sommarfelings! Skulle lätt kunna bära den var å varannan dag i sommar, till sandaler eller stövlar, riktigt fin är den! Färg spelar nog egentligen ingen roll,svart kanske:-) en lott då:-) jonnastorck@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Tre lotter blev det nu när jag äntligen har gåttbra några vägra Facebook. Jag kommer ev att ha den på ett bröllop om jag vinner den./ skånekullan

    SvaraRadera
  31. Hej!
    Tävlar med 4 lotter!Kommer att ha den på min mans 40-års fest! Alla kommer att bli så avundsjuka på mig! Färg inte så viktigt?! Nina Johansson

    SvaraRadera
  32. 4 lotter och den kommer jag att ha vid många festliga tillfällen! hela våren och sommaren!
    // Sofie Stifel

    SvaraRadera
  33. Efter att ha gått i stora mammakläder länge nu, vore detta ett hett efterlängtat plagg att bära på de flesta trevliga sammanhang framöver bl.a våran älskade prins dop kanske? Tävlar med 4 lotter och hoppas att det kan vara just MIN tur denna gången.. ;-)
    Kramizz Sofia Wilsson

    SvaraRadera
  34. Kommer inte åt Facebook nu... Så jag tar gärna 2 lotter! Jag vill vinna då jag efter många år av ätstörningar äntligen vill klä mig kvinnligt :)! Tror att min man och barn skulle vilja se mig i den här :)
    Trevlig kväll

    SvaraRadera
  35. men åhh.... hur snygg är inte den där !! Klart jag vill vara med och den ska användas varje kväll här hemma 11 Tänk att få kliva ur duschen på kvällen och vara sådär härligt "ljuv" istället för att dra på onepiecen och se ut som en teletubbie !! jag lovar - min man skulle jubla :)
    Jag gillar både plain vanilla och äppelblomman på fb - michaela ambjörnsson !

    Kram och trevlig helg vännen :)

    SvaraRadera
  36. Tror nog att min sambo vill ha denna. 4 lotter deltar jag med.
    Plastfarsan Tommy

    SvaraRadera
  37. 4 lotter deltar jag med.

    Vill verkligen vinna den här då jag älskar rosa! Skulle bära den mycket i sommar tillsammans med min matchande rosa väska, och även hemma istället för att gå runt i sunkiga mjukisar, den där är verkligen ljuvlig!

    SvaraRadera
  38. Men ooohhh så fin !! Den skulle jag absolut kunna tänka mig att ha på en student nu till sommaren när vårt fina gudbarn tar studenten ! Rosa som ju e' min färg ;)
    Deltar med endast en lott dock :(

    SvaraRadera
  39. 3 lotter.Gillar redan pv och äppelblomman på fejjan. Jag vill ha en i creme tack!!!

    Jag tänker använda summer breeze från Plain Vanilla alla de där varma, härliga sommarkvällarna när man sippar bubbel i solnedgången och njuter av livet tillsammans med alla de man älskar!

    PUSS HANNA

    SvaraRadera
  40. Jag tävlar med 4 lotter, gillar redan på fb och länkar på bloggen.
    Har tänkt använda min summer breeze nån av semesterdagarna när jag vill glänsa lite mer än syrran som har några andra av PV-favoriterna :)
    kram j.

    SvaraRadera
  41. Jag tävlar med 1 lott!! Och den tänker jag änvämda när jag ska vars snygg på sena sommarkvällar:)
    Puss

    SvaraRadera
  42. Martina Johansson!;))

    SvaraRadera
  43. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  44. 4 Lotter til mej!!
    // Johanna P

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!