måndag 25 mars 2013

Att vara positiv och att vara negativ...

Jag är allt som oftast en positiv liten människa! Jag har lätt till skratt, men har samtidigt lika lätt att bli rasande arg.. Och när jag blir så där arg så har jag lite svårt att kontrollera min ilska... Det hände nu ikväll när jag kom hem från jobb och barngympa strax efter 18 och insåg att vår kära matkasse INTE hade levererats till oss... Jag blev sur, svor och spottade och allt detta fick min käre sambo ut för, trots att det så klart inte var hans fel...
Nu är jag positiv igen med mat i magen och nytränad! Dock är jag en gnutta frustrerad över att min laddare till min älskade dator är helt väck... Undra vart i herrans namn den har tagit vägen? *host* "Någon" här hemma som kanske "lånat" den till ett fiskespö kanske? ;)
Ja ja iallafall detta med negativa personer... Dom suger och jag ger dom jordens största spya i ansiktet..... Vissa av människor som vandrar på denna jord hittar fel i allt... ALLT!! Bittra och buttra människor som det bara kommer negativa ord ur suger musten ur mej och jag blir så trött... Trött och less... Kan man inte försöka att vara lite positiv, en liten gnutta? Nej det går visst inte..
Jag undrar hur såna människor tänker egentligen? Jag som är av den människosorten som allt som oftast är positiv och har ett glatt leende på mina läppar har mycket svårt att förstå såna här personer...
Dagens diss, spya och tummen ner. Går till ALLA negativa tråkmånsar! Vi lever bara en gång, så ta för sjutton till vara på det och försök se livet lite mer positivt!!

4 kommentarer:

  1. ogillar negativa...och hur positiv va du nu då??? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, ja de där kan man ju vrida och vända på som man vill... Men jag ville bara få fram att de negativa människorna som ständigt är det, suger musten ur mej...;)
      Kram och puss på dej oxå;)

      Radera
  2. God morgon =) Inlägget du skrev stödjer jag till 100%.... Dom blir bara för mycket, energitjuvarna:(( Läser din blogg varje dag fortfarande men det är inte ofta jag kommenterar :( SLÖHET?? He he, hur som helst så är din blogg väldigt underhållande. Kram till dig från fd. bloggaren Cypernpia

    SvaraRadera
  3. Ja, nog finns det individer som är duktiga på att se det negativa i allt, men jag tror att de som förösker se saker positivt fortfarande har majoriteten;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!