onsdag 27 mars 2013

Tack, tack och en påkörd brevlåda....

 
Åh, ni är helt fantastiska! Blir så lycklig, glad och varm i hjärtat av alla era fina grattis som vi har fått!
Fatta att om 5 månader ska jag stå som brud, lööövlie!
Nu kanske ni förstår mitt tugg och gnat om att hitta motivationen till en fit kropp?! Söker med ljus och lyckta efter den fortfarande, men kanske kanske dyker den upp nu med solen och värmen!! *hoppas*
En stor, blöt och varm slängpuss till er alla!

Imorse när jag gled ut från parkeringen hemma. Backade jag och så sa det: BÅNK! Jag körde på grannens postlåda med min lilla pärla... Jag skämdes som en hund och sprang ur bilen. Dock hade den "bara" blivit lite sönderbucklad och inte en skråma på min bil... Men jag får väl gå in till grannen med svansen mellan benen ikväll och be om ursäkt och tala om att det var JAG som körde på den... Sen får jag väl köpa en ny låda...
Så typiskt mej.. *suck*

3 kommentarer:

  1. Grattis till kommande bröllopet! Glöm inte att njuta av tiden fram tills det är dags, planera inte ihjäl dig :-)
    Tips till fit kropp - kolla Fitnessfighten (www.worldofshape.com. Jag körde KickStart i februari och resultatet blev -5 cm i midjan och 3 kg i vikt och då "fuskade" jag lite. Kul grej att göra!
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Så kom då äntligen dagen när han friade =) STORT GRATTIS till Er båda, ser fram emot att få följa bröllopets fortskridande =) Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till er, åh så härligt!:) jag ska oxå gifta mig i augusti och på måndag den 1/4 kör jag igång fitnessfighten :) ska bli spännande att se om det kan ge resultat . Hälsn. Jennie

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!