onsdag 27 mars 2013

För 8 år sedan...

För 8 år sedan gick jag omkring så här vid denna tidpunkt... Jag flämtade mej igenom värkar och var grymt spänd på vem som bodde i min mage!
För 8 år sedan var det påsk och på självaste påskafton den 26 mars gick vattnet 4 veckor för tidigt... Jag var lugn som en filbunke och talade om för Jonas att vi minsann inte skulle ha barn förrens om en månad, så varför åka in på BB liksom;-)
Men åkte in gjorde vi och och blev inlagda. Små små pinande värkar kom och gick i flera dygn...
Detta foto togs klockan 21:50 den 27 mars 2005. 4½ timme senare föddes vår älskade Douglas och vi blev föräldrar för första gången!!
Imorgon fyller han 8 år, 8 STORA år!
Idag får han knappt plats i mitt knä längre och har snart lika stora fötter som mej;-) Vart har dessa 8 år tagit vägen?
Underbara kloka unge som har världens största hjärta! Min förstfödde underbara son!!
Inte långt kvar som sagt till samma skostorlek som mej... Undra hur länge det tar innan han snor mina converse? *fniss*
(Och JA, ignorera mina H.E.M.S.K.A fötter, dom ska få lite kärlek i helgen när jag har lite tid över;-))

2 kommentarer:

  1. Ja, det går verkligen galet fort!! Min stora blir 9 år snart. :-O

    Och jag läste inte förrän nu; MEGA-SUPER-STORT GRATTIS till giftermålet. Fy f-n vad kul!!!! ♥♥♥

    Massor av kramar M

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!